Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Invertní letadlové motory
Růžička, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o invertních letadlových motorech. V úvodu je zařazen přehled obecných požadavků kladených na letadlové motory, jejich rozdělení a základní informace o invertní konstrukci. V druhé kapitole najdeme přehled vybraných motorů s invertní konstrukcí, jejich popis, technické parametry popř. modifikace. V závěru práce je zpracována kapitola uvádějící popis odlišných konstrukcí a jejich porovnání s výkonnostně podobnými invertními motory.
Čtyřválcový řadový zážehový letecký motor
Kučera, Ondřej ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem ocelové ojnice pro letadlový motor Walter Mikron III, který v současné době stále vyrábí a vyvíjí firma PARMA-TECHNIK, s.r.o. Navržená ojnice by tvořila náhradu za současnou duralovou ojnici. Práce dále obsahuje pevnostní analýzu navržené komponenty, ve které bylo cíleno k ověření namáhání ojnice, na základě kterého bylo provedeno vyhodnocení únavové bezpečnosti. Ta je klíčová u dynamicky namáhaných částí spalovacích motorů. Byl zkoumán i vliv změny ojnice na torzní kmitání klikového mechanismu. K tomuto účelu byl sestaven diskrétní torzní model. Výstupem celé práce je výkresová dokumentace nové ojnice, splňující požadavky pro aplikaci v letadlovém motoru.
Koncepce uspořádání pohonné jednotky na letounu
Bauer, Martin ; Klement, Josef (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcemi umístění pohonných jednotek na letounech. Je zde vytvořen přehled uspořádání pohonných jednotek v jednotlivých kategoriích letounů. V práci jsou uvedeny výhody a nevýhody různých řešení z hlediska aerodynamického, pevnostního, konstrukčního, výkonnostního, provozního a bezpečnostního.
Čtyřválcový řadový zážehový letecký motor
Kučera, Ondřej ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem ocelové ojnice pro letadlový motor Walter Mikron III, který v současné době stále vyrábí a vyvíjí firma PARMA-TECHNIK, s.r.o. Navržená ojnice by tvořila náhradu za současnou duralovou ojnici. Práce dále obsahuje pevnostní analýzu navržené komponenty, ve které bylo cíleno k ověření namáhání ojnice, na základě kterého bylo provedeno vyhodnocení únavové bezpečnosti. Ta je klíčová u dynamicky namáhaných částí spalovacích motorů. Byl zkoumán i vliv změny ojnice na torzní kmitání klikového mechanismu. K tomuto účelu byl sestaven diskrétní torzní model. Výstupem celé práce je výkresová dokumentace nové ojnice, splňující požadavky pro aplikaci v letadlovém motoru.
Invertní letadlové motory
Růžička, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o invertních letadlových motorech. V úvodu je zařazen přehled obecných požadavků kladených na letadlové motory, jejich rozdělení a základní informace o invertní konstrukci. V druhé kapitole najdeme přehled vybraných motorů s invertní konstrukcí, jejich popis, technické parametry popř. modifikace. V závěru práce je zpracována kapitola uvádějící popis odlišných konstrukcí a jejich porovnání s výkonnostně podobnými invertními motory.
Koncepce uspořádání pohonné jednotky na letounu
Bauer, Martin ; Klement, Josef (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcemi umístění pohonných jednotek na letounech. Je zde vytvořen přehled uspořádání pohonných jednotek v jednotlivých kategoriích letounů. V práci jsou uvedeny výhody a nevýhody různých řešení z hlediska aerodynamického, pevnostního, konstrukčního, výkonnostního, provozního a bezpečnostního.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.